Lycka till på Viared Västra!

Jag är uppenbarligen en periodisk bloggare. Det var länge sedan jag skrev mitt senaste inlägg, bland annat beroende på en intensiv valrörelse med mycket dörrknackning och därefter förhandlingar om styret i Borås.

Men nu ska jag försöka vara lite flitigare igen ett tag, med min vanliga inriktning att särskilt lyfta fram något av allt det positiva som händer i Borås. En sådan sak är logistikföretaget Aditro. Det är första företaget att etablera sig på Borås Stads nya industri- och företagsområdet Viared Västra (det ligger strax bortom Ellos om man kommer från Boråshållet efter riksväg 40).

Igår skulle jag ha varit där ute och talat under invigningen, men fick tyvärr förhinder. Därför skickar jag istället via detta blogginlägg ett stort lycka till! Till Aditro och till alla andra som kommer att etablera sig på Viared Västra.adi

